ارزان قیمت ‌ترین روتر وایرلس AX تندا

روتر وایرلس ارزان قیمت

اگر یک کاربر پیشرفته (power user) نیستید و فقط به یک اتصال ساده اینترنتی در خانه یا دفتر کار خود نیاز دارید، سرمایه گذاری برای خرید یک روتر گران قیمت منطقی نیست. اکثر مردم از اینترنت فقط برای وب گردی، تماشای ویدیوهای یوتیوب، آپلود تصاویر در رسانه‌های اجتماعی، انجام بازی‌های مختلف و … استفاده می‌کنند. این‌ها کارهای معمولی هستند که به یک روتر پیشرفته با ویژگی‌های متعددی نیاز ندارند. امروزه استاندارد Wi-Fi 6 حسابی سر و صدا به پا کرده و بازار مملو از دستگاه‌های مختلفی است که بر اساس این پروتکل ساخته شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال ارزان قیمت ‌ترین روتر وایرلس AX با کارایی ساده هستید، توصیه می‌شود محصولی را انتخاب کنید که از Wi-Fi 6 پشتیبانی نماید. زیرا این تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی به طور کامل جایگزین نسل قبلی وای فای خواهد شد.

ما در این مقاله، ویژگی‌ها و مزایای روتر وایرلس TX2 Pro برند تندا را بررسی خواهیم کرد. این محصول در مقایسه با قیمت مناسبی که دارد، ویژگی‌های اضافی متعددی ارائه می‌دهد که آن را به یک گزینه ایده آل برای کاربران عادی تبدیل می‌کند.

روتر وایرلس Tenda TX2 Pro

TX2 Pro یک روتر Wi-Fi 6 گیگابیتی سطح مبتدی است که برای کاربران خانگی طراحی شده است و می‌تواند سرعتی معادل ۱٫۵ گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد. این روتر وایرلس‌ AX دوبانده مجهز به FEM با کارایی بالا و ۵ آنتن خارجی با سرعت ۶ دسی بل است. TX2 Pro تا ۵۰ دستگاه را به طور همزمان با تأخیر ناچیز به اینترنت متصل می‌کند و بازده انتقال به طور قابل توجهی با فناوری OFDMA+MU-MIMO بهبود یافته است.

ویژگی‌های روتر وایرلس Tenda TX2 Pro

در این بخش با مهم‌ترین ویژگی‌های ارزان قیمت ‌ترین روتر وایرلس TX2 Pro تندا آشنا می‌شوید.

  • طراحی مدرن و سایز جمع و جور
  • ابعاد: ۴۰٫۳ * ۱۴۴٫۳* ۲۳۸٫۹ میلی متر
  • تعداد آنتن: ۵ عدد
  • سرعت وای فای: در باند فرکانسی۲٫۴ گیگاهرتز معادل ۳۰۰ مگابیت در ثانیه، در باند فرکانسی۵ گیگاهرتز معادل ۱۲۰۱ مگابیت در ثانیه
  • دوبانده
  • تعداد پورت: ۴ عدد
  • نوع پورت‌ها: ۱ عدد WAN، ۳ عدد LAN
  • نوع اتصال به اینترنت: پورت شبکه، وایرلس WiFi
  • استانداردهای بی سیم: 3 ،IEEE802.3u ،IEEE802.3ab ،IEEE 802.11n/b/g 2.4 GHz ،IEEE 802.11ax/ac/n/a 5GHz ،IEEE802.3 ،IEEE802.3u ،IEEE802.3ab
  • امنیت: WPA2-PSK ،WPA3-SAE ،WPA2-PSK ،Wireless Encryption Disable ،WPS Fast Connection
  • گواهینامه‌ها: CE ،FCC ،RoHS

مزایا روتر وایرلس AX تندا مدل TX2 Pro

برجسته‌ترین مزایای ارزان قیمت ‌ترین روتر وایرلس TX2 Pro تندا عبارتند از:

  • نصب فوق العاده آسان:

اگر با نحوه نصب و راه اندازی روتر آشنا نیستید، فقط کافی است از راهنمای نصب سریع استفاده کنید.

  • فوق العاده سریع و پایدار:

TX2 Pro با بهره گیری از فناوری نسل بعدی Wi-Fi 6، سرعتی تا ۱۵۰۱ مگابیت بر ثانیه دارد که یک تجربه شبکه بی سیم با انتقال سریع‌تر و تأخیر کمتر را ارائه می‌دهد.

  • پوشش دهی قوی:

TX2 Pro مجهز به ۵ آنتن خارجی ۶ دسی بل و یک ماژول تقویت سیگنال با کارایی بالا است. در نتیجه حساسیت دریافت و انتقال سیگنال را افزایش می‌دهد و پوشش Wi-Fi 6 را برای تمام نقاط خانه‌های متوسط و بزرگ فراهم می‌نماید.

  • سوئیچینگ هوشمند بین کانال‌های مختلف:

TX2 Pro می‌تواند به طور خودکار باند Wi-Fi را با توجه به موقعیت خود تغییر دهد تا بهترین پوشش دهی و سرعت را فراهم کند.

  • سرعت بسیار بالا:

با اتصال دستگاه‌های سیمی بیشتر می‌توانید از سرعت انتقال بالاتر پورت‌های گیگابیت و شبکه‌ای فوق العاده سریع بهره ببرید.

  • حداقل تأخیر:

روتر وایرلس TX2 Pro، عملکرد و کارایی شبکه را با فناوری MU-MIMO + OFDMA  به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است و می‌تواند نیازهای اعضای خانواده را برای گشت و گذار در اینترنت به طور همزمان و بدون تأخیر برآورده کند.

  • کنترل والدین:

امکان نظارت بر فعالیت‌های آنلاین کودکان و همچنین مدت زمان استفاده آن‌ها از اینترنت فراهم شده است.

  • امنیت بالا با :WPA3

TX2 Pro مجهز به نسل جدید استاندارد امنیتی وای فای WPA3 است که از حریم خصوصی شبکه خانواده محافظت می‌کند.

  • شبکه مهمان:

گزینه شبکه مهمان در اکثر روترهای تندا Tenda وجود دارد و در موقعیت‌هایی که مهمانان زیادی دارید و نمی‌خواهید به آنها اجازه دسترسی به شبکه اصلی خود را بدهید، بسیار مفید است. شما می‌توانید یک شبکه مهمان جداگانه با رمز عبور Wi-Fi متفاوت ایجاد کنید و این از نظر ایمنی عالی است.

  • مدیریت از راه دور:

با این امکان می‌توانید از راه دور به تنظیمات روتر خود دسترسی داشته باشید و شبکه اینترنت خود را مدیریت کنید.

  • لیست سیاه یا لیست سفید:

سطح دیگری از امنیت است که از طریق آن قادر خواهید بود دستگاه‌هایی که می‌توانند به شبکه شما دسترسی داشته باشند را با آدرس MAC فیلتر کنید.

  • پشتیبانی از Beamfolding:

فناوری Beamfolding یا شکل دهی پرتو می‌تواند سیگنال ارسالی به مهم‌ترین دستگاه شما را تقویت کند که بسیار مفید است، به خصوص اگر از خانه کار می‌کنید و به یک اتصال اینترنتی تا حد امکان پایدار نیاز دارید

خرید روتر وایرلس ارزان تندا

استفاده از روتر وایرلس Tenda TX2 Pro یک تجربه لذت بخش است. زیرا هیچ گونه تأخیر یا مشکل اتصال را تجربه نخواهید کرد. اتصال ارائه شده توسط این روتر بسیار پایدار است، حتی زمانی که باید از دیوار و سایر موانع عبور کند. البته سرعت اتصال دستگاه‌های دور به اندازه سرعتی نیست که دیوایس‌های نزدیک به روتر خواهند داشت اما باز هم بیشتر از حد معمول است. این محصول Tenda دارای ترفندهای زیادی مانند OFDMA (دسترسی چندگانه تقسیم فرکانس متعامد) است که نقاط دسترسی Wi-Fi را قادر می‌سازد تا به چندین کلاینت به صورت موازی خدمات رسانی کنند. همچنین ویژگی‌هایی مانند MU-MIMO می تواند منجر به پوشش وای فای قوی و تقویت شده منجر شود زیرا روتر می‌تواند با کمک ۵ آنتن قدرتمند خود با چندین دستگاه ارتباط برقرار کند.

با روتر وایرلس AX تندا، انجام بازی‌های آنلاین بدون تأخیر، تماشای ویدیوهای 4K یا 8K و وب گردی در رایانه‌ها و تلفن‌های هوشمند مختلف فوق العاده ساده و بدون چالش خواهد بود. و فراموش نکنید که شما با پرداخت یک مبلغ مناسب و ارزان می‌توانید از تمام این ویژگی‌ها و مزایا بهره مند شوید. این بدان معناست که روتر وایرلس Tenda TX2 Pro با قیمت مقرون بصرفه در کنار ویژگی‌ها و مزایایی که ارائه می‌دهد، واقعا ارزش خرید را دارد.

برای خرید روتر وایرلس مدل تندا Tenda TX2 Pro می‌توانید به سایت ایزی مارکت مراجعه فرمایید. ایزی مارکت تمامی محصولات برند تندا را با گارانتی رسمی از نمایندگی تندا در ایران برای مشتریان عزیز ارسال می‌کند. همچنین تمامی محصولات دارای قابلیت مرجوعی تا یک هفته هستند. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *