آشنایی با برند و محصولات آی پی کام

آشنایی با برند آی پی کام

برند آی پی کام (IP-COM Networks Co) که معمولاً به عنوان IP-COM شناخته می‌شود، یک تأمین کننده جهانی راه‌حل‌های شبکه SMB محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است. دفتر مرکزی IP-COM در شنزن چین واقع شده است و ۱۳ دفتر نمایندگی در سراسر کشور چین دارد. بیش از ۶۰۰ مهندس تحقیق و توسعه (R&D engineers) در آی پی کام فعالیت دارند که ۳۰ درصد آن‌ها از ۵۰۰ شرکت برتر جهان مانند HUAWEI هستند و بیش از ۲۰ درصد آن‌ها فارغ التحصیل کارشناسی ارشد یا دکترا می‌باشند.

علاوه بر این IP-COM  دارای آزمایشگاه‌های پیشرفته تست بی سیم است و ۲۰ درصد از درآمد فروش را در تحقیق و توسعه محصولات خود سرمایه گذاری می‌کند. به این خاطر  IP-COMهر ماه ۱۰ محصول جدید را با فناوری پیشرفته خود توسعه می‌دهد تا نیازهای روزافزون مشتریان را برآورده کند و در حوزه WLAN پیشرو باشد. IP-COM برای بیش از ۵۰۰۰ هتل معروف مانند CAPITAL HOTEL، Country Garden Silver Beach Hotel، Hilton Hotel، JINJIANG INN، 7 Days INN و … راه حل‌های شبکه حرفه‌ای و مقرون بصرفه ارائه کرده است که تجربه اقامت در هتل را برای مهمانان دلپذیرتر ساخته و به شهرت و اعتبار نام این هتل‌ها افزوده است.

ویژگی‌های محصولات آی پی کام

ای پی کام به عنوان یکی از برندهای پیشرو تولید کننده تجهیزات شبکه‌ای تجاری، محصولات متنوع و با کیفیتی را روانه بازار کرده است. برجسته‌ترین ویژگی‌های محصولات IP-COM شامل موارد زیر هستند.

امنیت بالا

تجهیزات شبکه‌ای آی پی کام، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای دارند که به محافظت از شبکه‌ها در برابر تهدیدات امنیتی کمک می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی محصولات IP-COM عبارتند از مکانیزم‌های شناسایی ورود ناشناخته (IDS/IPS) و فایروال.

مدیریت آسان

محصولات آی پام کام دارای واسط های کاربری استانداردی هستند که امکان مشاهده و تنظیم عملکرد شبکه را فراهم می‌نمایند. مدیران (ادمین‌های شبکه) با کمک این واسط‌های کاربری می‌توانند اموری نظیر مانیتورینگ، پیکربندی و کنترل شبکه را به آسانی انجام دهند.

انعطاف پذیری بالا

محصولات مختلف آی پی کام می‌توانند خود را با نیازهای مختلف شبکه انطباق دهند. این محصولات از پروتکل‌های و ویژگی‌های جدیدی پشتیبانی می‌کنند و همچنین تعداد زیادی پورت و آنتن دارند. بنابراین می‌توان با افزودن تجهیزات جدید به آسانی آن‌ها را توسعه و ارتقاء داد.

قابلیت استفاده در محیط های مختلف

محصولات آی پی کام در شرایط متنوع محیط های تجاری و صنعتی قابل استفاده هستند. آن‌ها می‌توانند در شرایط مختلف دما و رطوبت به خوبی کار کنند و در برابر نویز، اشعه UV و سایر شرایط محیطی مقاوم هستند.

کیفیت ساخت مطلوب

برای ساخت محصولات IP-COM از متریال با کیفیتی استفاده می‌شود که استحکام فیزیکی بالایی دارند. این محصولات از طراحی منحصربفردی برخوردارند و سازگاری بالایی با استانداردهای بین المللی دارند که باعث ماندگاری و دوام بالای آن‌ها می‌شود.

قابلیت‌های پیشرفته شبکه

محصولات متنوع آی پی کام، قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند: مدیریت شبکه‌های پیچیده، قدرت پردازش بالا، پشتیبانی از استانداردهای مختلف (مانند 802.11ac در تجهیزات وایرلس) و قابلیت ارتقاء و توسعه شبکه را دارا هستند.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

در صورت خرید محصولات برند IP-COM از نمایندگی‌های معتبر می‌توانید از خدمات پس از فروش و سیستم پشتیبانی قدرتمند این برند بهره مند شوید. IP-COM خدمات کامل پس از فروش و پشتیبانی فنی را برای کلیه محصولات عرضه شده خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بر اساس بندهای گارانتی از خدمات این برند استفاده نمایید.

معرفی محصولات IP-COM

آی پی کام به عنوان یک برند معتبر تولید کننده تجهیزات شبکه‌ای تجاری، محصولات متنوعی را تولید می‌کند و هر چند ماه یکبار، تنوع محصولات هر دسته بندی را افزایش می‌‌دهد. محصولات IP-COM به طور کلی شامل دسته‌بندی‌های زیر هستند.

  • روترهای سازمانی
  • سوئیچ‌های سازمانی
  • WLAN مانند انواع اکسس پوینت Outdoor، کنترلر AP و …
  • CPE (تجهیزات مستقر در محل مشتری) مانند CPE های نقطه به نقطه، آنتن‌های بشقابی، بیس استیشن، انواع آنتن سکتور (پخش کننده سیگنال موبایل توسط آنتن)
  • کنترلر نرم افزار ProFi
  • تجهیزات جانبی مانند ماژول‌های فیبر نوری، انژکتورهای PoE ، انتقال دهنده برق و دیتا
  • تجهیزات مرتبط با اینترنت اشیاء (IoT) و کامپیوترهای صنعتی

حرف آخر

برند آی پی کام به طور تخصصی به تولید و عرضه تجهیزات شبکه‌ای تجاری و صنعتی مشغول است و علاوه بر چین در کشورهای مختلف دنیا نمایندگی‌های رسمی دارد. محصولات IP-COM از کیفیت مطلوب و امنیت بالایی برخوردارند و در محیط های مختلف تجاری قابل استفاده هستند.

شما می‌توانید محصولات آی پی کام را به صورت عمده با گارانتی از آسان پیشرو تهیه فرمایید. تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت کالا هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *